Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van dehaantjes2017 - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van dehaantjes2017 - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen

03 Maart 2017 | Nederland, Utrecht

Nog 1 nachtje slapen en dan gaan we beginnen aan onze grote reis. Via deze site zullen we proberen om jullie op de hoogte te houden van wat wij allemaal beleven aan de andere kant van de wereld.

Onze reis begint in ieder geval al goed. Vannacht kreeg ik een appje van de gids die wij tijdens onze huwelijksreis hadden, Guzman. Hij appte een foto van hem met Luca en liet weten dat hij Luca toch wel miste. Ik kon het natuurlijk niet nalaten om hem te vertellen dat we morgen naar Bali vliegen. In eerste instantie dacht hij dat een grapje was, maar toen hij wist dat we ceht kwamen stond hij erop om ons op te halen zodat hij zijn "grote vriend" even kan zien. Super lief natuurlijk en voor ons heel erg relaxed!

De tassen zijn nog niet gepakt, maar we hebben er super veel zin in.
Tot snel.

• 03 Maart 2017 - 22:29

Maartje:

Wat een toeval dat Guzman wat van zich liet horen!!
    En toch ook leuk dat hij jullie op komt halen.
    Geniet er van en laat snel maar weer wat van jullie horen.
    Dikke kus van ons.

• 03 Maart 2017 - 22:29

Susanne:

Heel veel plezier!! X

• 03 Maart 2017 - 23:17

Nicole:

Heel veel plezier!! Goede vlucht gewenst!! Geniet ze van alles!

• 04 Maart 2017 - 09:15

Rob En Hetty:

Veel plezier en genieeeeten. Goede reis.

• 04 Maart 2017 - 09:57

Wouter:

Leuk zeg! Wij wensen jullie heel veel vette momenten toe daar! Jurre en lila wensen luca een hele leuke vakantie!

• 12 Maart 2017 - 08:08

Hetty Van Grootheest:

Ben benieuwd hoe jullie reis verder gaat.